Epson finiscerà a vendita globale di stampanti laser in u 2026 è si concentrerà nantu à furnisce soluzioni di stampa efficienti è sustenibili à i partenarii è l'utilizatori finali.
Spieghendu a decisione, Mukesh Bector, capu di Epson East and West Africa, hà mintuatu u più grande potenziale per l'inkjet per fà un progressu significativu in a sustenibilità.
I principali cuncurrenti di Epson, cum'è Canon, Hewlett-Packard è Fuji Xerox, sò tutti travagliendu duramente nantu à a tecnulugia laser. A tecnulugia di stampa hè evoluta da u tipu d'agulla è inkjet à a tecnulugia laser. U tempu di cummercializazione di stampa laser hè l'ultimu. Quandu hè surtitu prima, era cum'è un lussu. Tuttavia, in l'anni 1980, u costu altu hè statu ridutta, è a stampa laser hè oghji rapida è low-cost. A scelta mainstream in u mercatu.
In fatti, dopu à a riforma di a struttura dipartimentale, ùn sò micca assai tecnulugii core chì ponu purtà prufitti à Epson. A tecnulugia chjave micro piezoelettrica in stampa inkjet hè unu di elli. U Signore Minoru Uui, presidente di Epson, hè ancu u sviluppatore di micro piezoelectric. À u cuntrariu, Epson ùn manca a tecnulugia di core in a stampa laser è hè stata fabricata da l'acquistu di l'equipaggiu da l'esternu per migliurà.
"Semu veramente forti in a tecnulugia inkjet." Koichi Nagabota, Epson Printing Division, hà pensatu à questu è infine hè ghjuntu à una tale cunclusione. U capu di u dipartimentu di stampa d'Epson, chì piace à cullà i funghi salvatichi, era un sustinitore di l'abbandunamentu di Minoru di l'affari di laser à l'epica.
Dopu avè lettu, pensate chì a decisione di Epson di cessà di vende è distribuisce stampanti laser in i mercati asiatichi è europei per u 2026 ùn hè micca una decisione "nuvella".
Tempu di Postu: Dec-03-2022