1 A struttura interna di a stampante laser
A struttura interna di a stampante laser hè custituita da quattru parti maiò, cum'è mostra in a Figura 2-13.
Figura 2-13 A struttura interna di a stampante laser
(1) Unità Laser: emette un fasciu laser cù infurmazione di testu per espose u tamburinu fotosensibile.
(2) Unità di alimentazione di carta: cuntrolla a carta per entre in l'impresora à un tempu adattatu è esce da a stampante.
(3) Unità di Sviluppu: Coperta a parte esposta di u tamburinu fotosensibile cù u toner per furmà una stampa chì pò esse vistu à l'occhiu nudu, è trasfiriu à a superficia di a carta.
(4) Unità di Fixing: U toner chì copre a superficia di a carta hè fusa è fermamente fissata nantu à a carta cù pressione è riscaldamentu.
2 Principiu di travagliu di a stampante laser
Una stampante laser hè un dispositivu di output chì combina a tecnulugia di scanning laser è a tecnulugia di imaging elettronicu. L'imprese laser anu diverse funzioni per via di mudelli diffirenti, ma a sequenza di travagliu è u principiu sò listessi.
Pigliendu stampanti laser standard HP cum'è un esempiu, a sequenza di travagliu hè a seguita.
(1)Quandu l'utilizatore manda un cumandamentu di stampa à l'impresora per mezu di u sistema operatore di l'urdinatore, l'infurmazione gràfica da esse stampata hè prima cunvertita in infurmazione binaria per mezu di u driver di stampante è infine mandata à u pianu di cuntrollu principale.
(2)U tavulinu di cuntrollu principale riceve è interpreta l'infurmazioni binari mandati da u cunduttore, l'aghjusta à u fasciu laser, è cuntrolla a parte laser per emette luce secondu sta infurmazione. À u listessu tempu, a superficia di u tamburinu fotosensibile hè caricata da u dispusitivu di carica. Allora u fasciu laser cù infurmazione grafica hè generatu da a parte di scanning laser per espose u tamburinu fotosensibile. Una maghjina latente elettrostatica hè furmatu nantu à a superficia di u tamburu di toner dopu l'esposizione.
(3)Dopu chì a cartuccia di toner hè in cuntattu cù u sistema di sviluppu, l'imaghjini latenti diventanu gràfiche visibili. Quandu passa per u sistema di trasferimentu, u toner hè trasferitu à a carta sottu l'azzione di u campu elettricu di u dispusitivu di trasferimentu.
(4)Dopu chì u trasferimentu hè cumpletu, a carta cuntatta u sawtooth di dissipazione di l'electricità è scarica a carica nantu à a carta à a terra. Finalmente, entra in u sistema di fissazione à alta temperatura, è i grafici è u testu furmatu da u toner sò integrati in a carta.
(5)Dopu chì l'infurmazione gràfica hè stampata, u dispusitivu di pulizia elimina u toner micca trasferitu è entra in u prossimu ciclu di travagliu.
Tutti i prucessi di travagliu sopra à passà per sette passi: carica, esposizione, sviluppu, trasferimentu, eliminazione di putenza, fissazione è pulizia.
1>. Carica
Per fà chì u tamburinu fotosensibile assorba u toner secondu l'infurmazioni gràfiche, u tamburinu fotosensibile deve esse caricatu prima.
Ci sò attualmente dui metudi di carica per stampanti nantu à u mercatu, unu hè a carica corona è l'altru hè a carica di roller di carica, chì anu e so caratteristiche.
A carica Corona hè un metudu di carica indiretta chì usa u sustrato conduttivu di u tamburinu fotosensibile cum'è un elettrodu, è un filu di metallu assai sottile hè situatu vicinu à u tamburinu fotosensibile cum'è l'altru elettrodu. Quandu copia o stampate, una tensione assai alta hè appiicata à u filu, è u spaziu intornu à u filu forma un forte campu elettricu. Sutta l'azzione di u campu elettricu, ioni cù a listessa polarità cum'è u filu di corona scorri à a superficia di u tamburinu fotosensibile. Siccomu u photoreceptor nantu à a superficia di u tamburinu fotosensibile hà una alta resistenza in u bughju, a carica ùn scorrirà micca, cusì u potenziale di a superficia di u tamburinu fotosensibile hà da cuntinuà à cresce. Quandu u putenziale cresce à u più altu potenziale di accettazione, u prucessu di carica finisci. U svantaghju di stu metudu di carica hè chì hè faciule per generà radiazioni è ozone.
A carica di u roller di carica hè un metudu di carica di cuntattu, chì ùn hà micca bisognu di una alta tensione di carica è hè relativamente ecologicu. Dunque, a maiò parte di l'imprese laser utilizanu rulli di carica per carica.
Pigliemu a carica di u rullu di carica cum'è un esempiu per capisce tuttu u prucessu di travagliu di a stampante laser.
Prima, a parte di u circuitu d'alta tensione genera una alta tensione, chì carica a superficia di u tamburinu fotosensibile cù l'electricità negativa uniforme per mezu di u cumpunente di carica. Dopu chì u tamburinu fotosensibile è u rullu di carica giranu sincronicamente per un ciclu, tutta a superficia di u tamburinu fotosensibile hè caricata cù una carica negativa uniforme, cum'è mostra in Figura 2-14.
Figura 2-14 Schema schematicu di a carica
2>. espusizioni
L'esposizione hè realizata intornu à un tamburinu fotosensibile, chì hè esposta cù un fasciu laser. A superficia di u tamburinu fotosensibile hè una capa fotosensibile, a capa fotosensibile copre a superficia di u cunduttore di l'alia d'aluminiu, è u cunduttore di l'alia d'aluminiu hè in terra.
A capa fotosensibile hè un materiale fotosensibile, chì hè carattarizatu da esse cunduttivu quandu espostu à a luce è insulating prima di l'esposizione. Prima di l'esposizione, a carica uniforme hè caricata da u dispositivu di carica, è u locu irradiatu dopu à esse irradiatu da u laser diventerà rapidamente un cunduttore è cunducerà cù u cunduttore di lega d'aluminiu, cusì a carica hè liberata à a terra per furmà l'area di testu nantu. a carta di stampa. U locu micca irradiatu da u laser mantene sempre a carica originale, furmendu una zona bianca nantu à a carta di stampa. Siccomu sta maghjina di caratteru hè invisibile, hè chjamata una maghjina latente elettrostatica.
Un sensoru di signale sincronu hè ancu installatu in u scanner. A funzione di stu sensoru hè di assicurà chì a distanza di scanning hè coherente per chì u fasciu laser irradiatu nantu à a superficia di u tamburinu fotosensibile pò ottene u megliu effettu di l'imaghjini.
A lampa laser emette un fasciu laser cù infurmazione di carattere, chì brilla nantu à u prisma riflettente multi-faceted rotating, è u prisma riflettente riflette u fasciu laser à a superficia di u tamburinu fotosensibile attraversu u gruppu di lenti, scansendu cusì u tamburu fotosensibile horizontalmente. U mutore principale conduce u tamburu fotosensibile per rotà continuamente per rializà a scansione verticale di u tamburu fotosensibile da a lampada di emissione laser. U principiu di l'esposizione hè mostratu in Figura 2-15.
Figura 2-15 Schema schematicu di una esposizione
3>. sviluppu
U sviluppu hè u prucessu di utilizà u principiu di repulsione di u stessu sessu è l'attrazione di u sessu oppostu di carichi elettrichi per trasfurmà l'imaghjini latenti elettrostatici invisibili à l'occhiu nudu in grafici visibili. Ci hè un dispositivu magneticu in u centru di u rullu magneticu (chjamatu ancu rullu magneticu di sviluppu, o rullu magneticu in breve), è u toner in a polvera cuntene sustanzi magnetichi chì ponu esse assorbiti da u magnetu, cusì u toner deve esse attrattu. da u magnetu in u centru di u rullu magneticu in sviluppu.
Quandu u tamburinu fotosensibile gira à a pusizione induve hè in cuntattu cù u rullu magneticu di sviluppu, a parte di a superficia di u tamburinu fotosensibile chì ùn hè micca irradiata da u laser hà a listessa polarità cum'è u toner, è ùn assorbe micca u toner; Mentri a parte chì hè irradiata da u laser hà a listessa polarità cum'è u toner In u cuntrariu, secondu u principiu di u listessu sessu repelling è u sessu oppostu attrae, u toner hè assorbita nantu à a superficia di u tamburinu photosensitive induve u laser hè irradiatu. , è dopu gràfiche di toner visibili sò furmati nantu à a superficia, cum'è mostra in Figura 2-16.
Figura 2-16 Diagramma di principiu di sviluppu
4>. stampa di trasferimentu
Quandu u toner hè trasferitu à a vicinanza di a carta di stampa cù u tamburinu fotosensibile, ci hè un dispositivu di trasferimentu in u spinu di a carta per applicà un trasferimentu d'alta pressione à u spinu di a carta. Perchè a tensione di u dispusitivu di trasferimentu hè più altu ch'è a tensione di l'area di l'esposizione di u tamburinu fotosensibile, i grafici è u testu furmatu da u toner sò trasferiti à a carta di stampa sottu à l'azzione di u campu elettricu di u dispusitivu di carica, cum'è mostra. in Figura 2-17. I gràfici è u testu appariscenu nantu à a superficia di a carta di stampa, cum'è mostra in Figura 2-18.
Figura 2-17 Schema schematicu di stampa di trasferimentu (1)
Figura 2-18 Schema schematicu di stampa di trasferimentu (2)
5>. Dissipate l'electricità
Quandu l'imaghjini di u toner hè trasferitu à a carta di stampa, u toner copre solu a superficia di a carta, è a struttura di l'imagine formata da u toner hè facilmente distrutta durante u prucessu di trasportu di carta di stampa. Per assicurà l'integrità di l'imaghjini di u toner prima di riparà, dopu u trasferimentu, passerà per un dispositivu di eliminazione statica. A so funzione hè di eliminà a polarità, neutralizà tutte e carichi è fà a carta neutrali in modu chì a carta pò entre in l'unità di fissazione liscia è assicurà a stampa di output A qualità di u pruduttu, hè mostrata in Figura 2-19.
Figura 2-19 Schematic diagram of power elimination
6>. fissazione
U riscaldamentu è a fissazione hè u prucessu di applicà pressione è riscaldamentu à l'imaghjini di toner adsorbitu nantu à a carta di stampa per fonde u toner è immerse in a carta di stampa per furmà un graficu fermu nantu à a superficia di a carta.
U cumpunente principale di u toner hè a resina, u puntu di fusione di u toner hè di circa 100 ° C, è a temperatura di u rollu di riscaldamentu di l'unità di fissazione hè di circa 180 ° C.
Durante u prucessu di stampa, quandu a temperatura di u fuser righjunghji una temperatura predeterminata di circa 180 ° C, quandu a carta chì assorbe u toner passa per u spaziu trà u rullu di riscaldamentu (cunnisciutu ancu com'è u rullu superiore) è u rullu di gomma di pressione (cunnisciutu ancu). cum'è u roller più bassu di pressione, u rollu più bassu), u prucessu di fusione serà cumpletu. L'alta temperatura generata riscalda u toner, chì funnu u toner nantu à a carta, furmendu cusì una stampa solida è u testu, cum'è mostra in Figura 2-20.
Figura 2-20 Schema di principiu di a fissazione
Perchè a superficia di u rollu di riscaldamentu hè rivestita cù un revestimentu chì ùn hè micca faciule d'aderisce à u toner, u toner ùn aderisce micca à a superficia di u rollu di riscaldamentu per via di a temperatura alta. Dopu a fissazione, a carta di stampa hè siparata da u rullu di riscaldamentu da a griffa di separazione è mandata fora di l'impresora attraversu u rullu d'alimentazione di carta.
7>. pulita
U prucessu di pulizia hè di scaccià u toner nantu à u tamburinu fotosensibile chì ùn hè micca statu trasferitu da a superficia di a carta à u toner bin.
Durante u prucessu di trasferimentu, l'imaghjini di toner nantu à u tamburinu fotosensibile ùn pò micca esse trasferitu cumplettamente à a carta. Se ùn hè micca pulita, u toner chì resta nantu à a superficia di u tamburinu fotosensibile serà purtatu in u prossimu ciclu di stampa, distrughjendu l'imaghjina nova generata. , affettendu cusì a qualità di stampa.
U prucessu di pulizia hè fattu da un scraper di gomma, chì a so funzione hè di pulisce u tamburinu fotosensibile prima di u prossimu ciclu di stampa di tamburi fotosensibile. Perchè a lama di u scraper di pulizia di gomma hè resistente à l'usura è flessibile, a lama forma un angolo di tagliu cù a superficia di u tamburinu fotosensibile. Quandu u tamburinu fotosensibile gira, u toner nantu à a superficia hè scraped in u toner bin waste by the scraper, cum'è mostra in a Figura 2-21 mostrata.
Tempu di Postu: Feb-20-2023